מקצועיות
מענה 24/7
פריסה ארצית

איך יודעים אם ההדברה עבדה?

סבלנו ממזיקים שונים עד שאמרנו די והזמנו שירות הדברה. כעת הגיע הזמן לבדוק האם השירות עליו שילמנו טבין ותקילין אכן פעל את פעולתו: קראו על הדרך לבדיקת תוצאות פעולת ההדברה ואיך לזהות מדביר שאינו מקצועי.

 

אם מצאתי בביתי נמלים/תיקנים לאחר הריסוס – זה אומר שהריסוס כשל?

ממש לא חייב להיות. חשוב לציין כי הדברה היא תהליך וחומרי ההדברה פעילים גם לאחר שהמדביר חוזר לביתו. לאחר ההדברה מתפשטים בבית חומרי הריסוס כך שהמזיקים קולטים את החומרים בטווח הקצר ועד מספר ימים לאחר פעולת ההדברה. יש שימותו מההדברה רק מספר שבועות לאחר ביצועה. נציין כי מצויה תופעה של הופעת תיקנים רבים דווקא לאחר ההדברה ולאחר שעות/ימים הם מוצאים את מותם כתוצאה מחשיפה לחומרי ההדברה.

למעשה, רק לאחר מספר שבועות ניתן לבדוק את תוצאות ההדברה, במידה ואין זכר לחרקים/נמלים/תיקנים – ניתן להגדיר את ההדברה כמוצלחת.

הדברה עבדה

אחריות על הדברה

מתן האחריות ותוקף זמן האחריות משתנה בין סוגי ההדברות השונות וסוגי המזיקים. כך מקובל להעניק תעודת אחריות לחצי שנה על הדברה של נמלים וכן תעודת אחריות לשנה עבור הדברת ג'וקים.הדברת פרעושים, חולדות ועכברים היא הדברה מקומית בדרך כלל ולכן לא תינתן עליה תעודת אחריות לרוב.

 

מניעת שיבת מזיקים לאחר הדברה

ההדברה צלחה? מעולה! בשלב זה מומלץ מאוד להקפיד על פעולות למניעה. חשוב מאוד לסתום ולאטום חורים וסדקים בכל חלקי הבית למניעת כניסת מזיקים וחרקים. בנוסף, מומלץ לרסס באופן חד שנתי את בור הביוב על מנת למנוע חדירה של תיקנים דרך הצנרת.

הדברה עבדה

איך ניתן לזהות מדביר חובבן?

בניגוד למדביר מקצועי מוסמך היודע לאבחן כל סוג של חרק ולהתאים לו סוג חומר מדויק במינון המתאים, המדביר החובבן עשוי להציע סוג חומר מתאים במינון בלתי נכון, הוא יכול להמליץ על חומר במינון גבוה מהנצרך מה שעלול להיות מסוכן ומיותר בוודאי.בנוסף, שאלו את המדריך לגבי הרכיב עליו מבוסס חומר ההדברה, מדביר חאפר עלול שלא לדעת כי כבר משנת 2008 אסר משרד הבריאות את השימוש בחומרים מבוססי זרחן אורגני.

נציין כי מדבירים חובבנים אינם יודעים או מתעלמים במכוון מהוראות הבטיחות הקשורות בביצוע הדברה כאשר כבר היו מקרים בהם הואשמו מדבירים בגרימת נזק ואף מוות ברשלנות. הקפידו על שכירת שירותי הדברה מקצועיים של חברת הדברה מובילה שתבצע עבודה יעילה ובטוחה עבורכם. אנו ממליצים על קוברה הדברה כחברה אמינה, מקצועית ובעלת מוניטין שתגרום למזיקים להיעלם בצורה בטוחה לחלוטין.

 

היום שלאחר ההדברה

חשוב לדעת כי יש לשהות מספר שעות מחוץ לבית לאחר הדברה רגילה אולם אין צורך לעזוב את הבית ליום שלם, אלא אם כן מדביר מוסמך הורה לכם אחרת. בנוסף, חשוב לפעול למניעה של המזיקים מה שמהווה את הדרך הטובה ביותר לכך שלא יטרידו את מנוחתכם. לעוד פרטים על הדברה לחצו כאן.

הדברה עבדה

אמני האלומיניום
אמני האלומיניום

אמני האלומיניום מובילים את תחום האלומיניום בישראל. עם צוות גדול של בעלי מקצוע מוסמכים בפריסה ארצית. אמני האלומיניום שמים דגש על שירות מקצועי ואדיב, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח ברמה הגבוה ביותר.

תוכן עניינים

מידע נוסף בנושא

מה זה דוח קרקע ולמה הוא חשוב לבנייה
מה זה דוח קרקע ולמה הוא חשוב לבנייה?

בדיקת קרקע לפני בנייה היא תהליך חיוני לכל פרויקט בנייה, קטן או גדול. היא מספקת מידע קריטי על מאפייני הקרקע במגרש המיועד לבנייה, שבלעדיו לא ניתן לתכנן

הגדרה וניהול חשבונות משתמש במחשב
הגדרה וניהול חשבונות משתמש במחשב

המחשבים כיום מכילים כמעט את כל תחומי חיינו, החל מעבודה ועד תחביבים וסידורים משפחתיים. לא קל לנווט בין כל השימושים הללו, במיוחד כאשר אותו מחשב

שיפוץ בית או דירה
איך לבחור קבלן שיפוצים

שיפוץ בית או דירה הוא תהליך מורכב שיכול להיות יקר מאוד ולהימשך לאורך זמן. לכן, חשוב לבחור קבלן שיפוצים מקצועי ואמין שיוכל לספק לכם את השירות