מקצועיות
מענה 24/7
פריסה ארצית

סגירת מרפסת אלומיניום

מחפשים סגירת מרפסת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

השימוש במוצרי אלומיניום מאפשר בין היתר לנצל אותם לטובת סגירת המרפסת. במאמר הבא נסביר איפה בדיוק אפשר לסגור מרפסת באמצעות אלומיניום, מה היתרונות של זה והאם יש צורך באישור מהרשויות או ועדות בניה מקומיות

סגירת מרפסת אלומיניום בדרום

סגירת מרפסת אלומיניום בחיפה

סגירת מרפסת אלומיניום ביהודה ושומרון

סגירת מרפסת אלומיניום בירושלים

סגירת מרפסת אלומיניום במרכז

סגירת מרפסת אלומיניום בצפון

סגירת מרפסת אלומיניום בשרון

 

אלומיניום הוא חומר גלם עמיד בפני קורוזיה ושיתוך שגם קל מאוד לעבוד איתו. העבודה הקלה עם אלומיניום באה לידי ביטוי בין היתר בפרויקטים שדורשים עיבוד שבבי, כמו גם ריתוך או שינוי של הצורה המקורית בלי פשרות על התכונות והיתרונות של חומר הגלם. כמו כן, אפשר לבצע כיום סגירת מרפסת אלומיניום במחיר משתלם ואף לשלב את הפרויקט בסקטור הפרטי והמסחרי.

המטרה של סגירת מרפסת יכולה להיות רצון להרחיב את מספר החדרים בבית, יצירת בידוד נוסף מפני חום וקור או הוספת מזגן וחימום. באמצעות סגירת מרפסת ניתן להמשיך ליהנות מעוד חדר זמין לכל אורך השנה, בלי להיות תלויים בתנאי מזג האוויר וללא צורך בתחזוקה מסובכת. יתרה על כך, השימוש באלומיניום מתאים לסגירת מרפסת כי הוא עמיד כאמור בפני קורוזיה ולכן לא צריך לחשוש מפני חשיפה שלו לנזקי הסביבה.

סגירת מרפסת אלומיניום

 

סגירת מרפסת אלומיניום כהשקעה משתלמת

הדרך הנכונה להסתכל על שימוש באלומיניום לטובת סגירת מרפסת היא בתור השקעה ולא הוצאה רגילה. נכון שעולה כסף לסגור את המרפסת ושצריך לחשב את העלות של כל פרויקט בנפרד לפי גודל השטח במ"ר או במטר רץ, אבל כדאי גם לחשוב על האופן שבו היא משביחה את הערך של הנכס.

במילים אחרות, הוצאה חד פעמית על אלומיניום שבו משתמשים כדי לסגור את המרפסת יכולה להגדיל את הערך של הבית בעשרות אחוזים. השבחת הנכס רלוונטית אם למשל מתכננים להשכיר אותו, לפני שעוברים דירה או אם רוצים למכור את הבית. בכל אחד מהמקרים האלה, סגירה של המרפסת הופכת את הנכס לאטרקטיבי ומאפשרת להחזיר מהר מאוד את ההשקעה.

סגירת מרפסת אלומיניום כהשקעה משתלמת

 

כל המקומות שבהם אפשר לסגור מרפסת

רוב הלקוחות הפרטיים חושבים על היתרונות של שימוש באלומיניום לסגירת מרפסת רק בהקשר של הבית או הדירה. אבל בפועל, הפתרון המבוסס על אלומיניום יכול להתאים גם לסוגים שונים של בתי עסק, מסעדות, בתי מלון ועוד. למעשה, אם יש חלל חוץ פתוח ורוצים לסגור אותו באופן חלקי או מלא – אלומיניום הוא הפתרון.

בעזרת אלומיניום אפשר לבצע סגירת חורף ולהגדיל את חלל הפנים המקורה של בתי עסק וחנויות. סגירת מרפסת מתאימה להרחבת שטח חלל הפנים, בלי שזה ידרוש הוצאה כספית מיוחדת ולרוב גם בלי צורך באישורים.

כל המקומות שבהם אפשר לסגור מרפסת

 

סגירת מרפסת אלומיניום בבנייה קלה

אין ספק שהיתרון הכי גדול של שימוש באלומיניום לטובת סגירת מרפסת לא קשור בכלל לתכונות המקוריות של חומר הגלם, אלא לרגולציה על התחום. כך לדוגמא בעבר היה צורך לקבל היתר מיוחד לסגירת מרפסת, לרבות פרוצדורה ארוכה והתנהלות מייגעת מול הרשויות. אבל כיום התהליך הזה כבר מיותר, כי חוק המרפסות מאפשר לבצע כל שינוי בבניין במסגרת בנייה קלה גם בלי היתר בנייה – כל עוד זה לא משפיע על השכנים או משנה את החזית של הבניין.

במילים אחרות, אין צורך בכלל בהיתר בנייה כדי לסגור את המרפסת, אלא רק אישור מהרשות המקומית שאותו מקבלים תוך 45 יום. מטבע הדברים, זה הופך את האפשרות של שימוש באלומיניום לאטרקטיבית מאוד.

סגירת מרפסת אלומיניום בבנייה קלה

 

היתרונות של סגירת מרפסת אלומיניום

האלומיניום הוא חומר גלם אמין, עמיד וזול שבו אפשר להשתמש כדי לסגור מרפסת מהר וביעילות. לעומת הבטון המסורבל, אלומיניום הוא חומר גלם שבו משתמשים כדי לבנות מרפסת בתוך זמן קצר ובלי להתפשר על הביצועים ועל העמידות. יתרה על כך, אלומיניום הוא חומר גלם עמיד בפני חלודה ועוד אפשר לעצב ולעבוד איתו בשלל דרכים.

עבודה קלה עם אלומיניום מדגישה את הערך המוסף של השימוש בו לטובת סגירת סוגים שונים של מרפסות. זהו חומר גלם אידיאלי לסגירת מרפסות קטנות או גדולות, הוא מתאים גם לדירות וגם לבתים פרטיים ואפשר להשתמש בו על מנת להרחיב פינת אוכל קיימת לכיוון החצר יחד עם סגירת פרגולה בגינה. לשם השוואה, בבתי עסק ומסעדות משתמשים באלומיניום על מנת לסגור מרפסת ועדיין לשמור על מראה אלגנטי בסגנון עיצוב מודרני.

היתרונות של סגירת מרפסת אלומיניום

 

השילוב בין סגירת מרפסת אלומיניום לבין זכוכית

אי אפשר לדבר על היתרונות ועל הערך המוסף של סגירת מרפסת באלומיניום בלי להזכיר את השילוב עם זכוכית. בגלל שהאלומיניום נפוץ גם בתחום הבנייה הקלה באופן כללי וגם בתחום הספציפי של סגירת מרפסות, יש ביקוש גבוה יותר לקירות זכוכית שיחליפו את קירות הבטון.

האלומיניום משמש כסוג של מסגרת שעליה מתקינים את הזכוכית. באמצעות סגירה של המרפסת בחלונות זכוכית ניתן גם לקבל את הקירוי המבוקש, גם להשביח את הערך של הנכס באמצעות יצירת חדר נוסף וגם להמשיך לראות את הנוף. כל אלו הם יתרונות ייחודיים של השילוב בין זכוכית ואלומיניום ואין להם תחליף.

השילוב בין סגירת מרפסת אלומיניום לבין זכוכית

 

סגירת מרפסת אלומיניום עם או בלי קירוי

הבחירה בין מרפסת מקורה למרפסת לא מקורה משפיעה גם על התקציב וגם על אופן השימוש בחדר החדש שנוסף. בשביל לסגור מרפסת מקורה משלמים פחות ומדגישים את הוספת הקירות, בעוד כדי לסגור מרפסת לא מקורה יש צורך לתהליך ארוך יותר שבו בונים את הגג. כמו כן, כדאי לדעת שלרוב מדובר על פרויקטים שתקפים למרפסות של 6 מ"ר ומעלה כי מתחת לגודל הזה המחירים גבוהים יותר בחישוב לפי מ"ר.

פרופיל בלגי לדוגמא יכול להיות מיוצר מאלומיניום או מברזל ואפשר לעצב אותו לפי הטעם האישי מבחינת גודל, צורה, צבע, חלוקה ועוד. אם משווים בין אלומיניום או ברזל, מגלים גם את היתרונות של אלומיניום מבחינת המחיר המשתלם ביחס לביצועים המעולים ובעיקר את הערך המוסף של עמידות מפני חלודה ושיתוך.

סגירת מרפסת אלומיניום עם או בלי קירוי

שאלות ותשובות

שימוש בפרופיל בלגי מאלומיניום כדי לסגור מרפסת יעלה 1,000-2,000 ש"ח למ"ר. בשביל לסגור מרפסת בתריסים נשלם 500-600 ש"ח על תריס רגיל ו-1,000-1,5000 ש"ח על תריס חשמלי, בעוד לסגירת מרפסת ברשתות אלומיניום נשלם 800-1,200 ש"ח למ"ר.
חשוב לבדוק את זה מול העירייה כדי לא להיתקל בבעיות אחרי סיום הפרויקט.
מסתכלים על פרויקטים שכוללים סגירת מרפסות, פרגולות והתמחות בבנייה קלה.
מחיר, עמידות, אמינות ומראה.
תוכן עניינים