מקצועיות
מענה 24/7
פריסה ארצית

תיקון חלונות אלומיניום

מחפשים שירותי תיקון חלונות אלומיניום? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

חלון אלומיניום מורכב מפרופיל אלומיניום שעליו מלבישים זכוכית מתאימה. למרות עמידות גבוהה מפני שחיקה וחלודה, יכול להיות שעדיין יתרחשו תקלות שיחייבו שירות תיקונים מקצועי. בשביל לבחור נכון שירות כזה, מסתכלים על הניסיון של קבלן אלומיניום ומקבלים עליו המלצות מלקוחות מרוצים

תיקון חלונות אלומיניום בדרום

תיקון חלונות אלומיניום בחיפה

תיקון חלונות אלומיניום ביהודה ושומרון

תיקון חלונות אלומיניום בירושלים

תיקון חלונות אלומיניום במרכז

תיקון חלונות אלומיניום בצפון

תיקון חלונות אלומיניום בשרון

 

תיקון חלונות אלומיניום הוא שירות משתלם עם יתרונות רבים. קודם כל, זול יותר לתקן את החלון מאשר להתקין חלון חדש. שנית, אפשר לתקן את התקלה הספציפית שיש בחלון על מנת לחזור לשגרה כמה שיותר מהר ובלי להתעכב. יתרה על כך, התיקון הוא הזדמנות מעולה לבצע שדרוגים בחלון ובמידת הצורך להחליף את הזכוכית או את הפרופיל.

קבלן מיומן יכול לרכז סוגים שונים של שירותי תיקונים לאלומיניום לפי הצרכים של הלקוחות וקהל היעד. כך למשל תיקון חלונות אלומיניום לבתים פרטיים מבוצע על ידי קבלן שמכיר את התחום ובקיא בו, אבל יש גם קבלנים שמתמחים בשירותי תיקונים מורכבים יותר לעבודות אלומיניום בבתי עסק, מפעלי תעשייה, בנייני מגורים משותפים ועוד. בכל אחד מהמקרים האלה, הניסיון הקודם של הקבלן משחק תפקיד משמעותי בתוצאות התיקון.

תיקון חלונות אלומיניום

 

כך יודעים שהגיע הזמן לשירות תיקון חלונות אלומיניום

תיקון חלונות אלומיניום כדאי לתאם כמה שיותר מוקדם ולפני שהבעיה הופכת לנזק חמור. אפשר לדעת שהגיע הזמן לשירות כזה אם למשל החלון עצמו לא זז בצורה חלקה על המסילה, אם לא ניתן לפתוח ולסגור תריסי אלומיניום או במקרים שבהם חלונות עם מנגנון חשמלי לא נפתחים ונסגרים בלחיצה על הכפתור המתאים.

עוד דרך טובה לדעת שהגיע הזמן לשירות תיקונים מקצועי הוא לעקוב אחר חידושים בתחום האלומיניום. בחלק מהמקרים אפשר למשל לראות שעדיף להחליף פרופיל אלומיניום קיים בפרופיל חדש, אבל בלי להחליף את הזכוכית. בגלל שהזכוכית יקרה, תיקון של האלומיניום בלבד יהיה פתרון מעולה שעוזר ללקוחות לשמור על מסגרת התקציב.

כך יודעים שהגיע הזמן לשירות תיקון חלונות אלומיניום

 

בחירת שירות של תיקון חלונות אלומיניום לפי פרויקטים קודמים

לקוחות שצריכים להתייעץ עם קבלן אלומיניום שואלים את עצמם לעיתים קרובות מה הם יכולים לעשות על מנת לוודא שמדובר על איש מקצוע אמין ויסודי. אז ראשית, תמיד חשוב לקבל המלצות על קבלן אלומיניום ולוודא שהן רלוונטיות. כדי לעשות את זה עם שירות ספציפי כמו תיקון חלונות, מבקשים לראות דוגמאות לפרויקטים קודמים שאותם הקבלן ביצע.

תמונות, סרטוני וידאו ומידע באתרי אינטרנט הם כולם כלים חשובים שכדאי להשתמש בהם לפני שבוחרים קבלן אלומיניום. במקביל, אין בעיה לנסות לאסוף המלצות מחברים, קרובים ובני משפחה או שכנים. גם פה, הדגש הוא על הניסיון הקודם של הקבלן ככלי לנסות לשער מה תהיה רמת המקצועיות שלו גם בעתיד.

בחירת שירות של תיקון חלונות אלומיניום לפי פרויקטים קודמים

 

פרמטרים המשפיעים על המחיר של תיקון חלונות אלומיניום

מה שצריך לזכור שהוא שהעלות של עבודות אלומיניום אינה אחידה אלא דינאמית. הסיבה לכך היא שמדובר על שירות שמתומחר לפי שורה ארוכה של פרמטרים וגורמים, שלא כולם עולים בקנה אחד עם הצרכים של הלקוחות. בחלק מהפרויקטים משתמשים בכל הפרמטרים על מנת לקבוע את המחיר, בעוד בפרויקטים אחרים מתייחסים רק לחלק מהגורמים המרכזיים.

כך למשל השירות הספציפי של תיקון חלונות אלומיניום מתומחר לפי גודל החלון במטר רץ, לפי סוג הפרופיל ולפי הנגישות. אם החלון נמצא במקום גבוה וצריך להגיע אליו עם סולם או במות הרמה, התיקון יהיה יחסית יקר. אבל אם החלון נגיש והתיקון שלו מתבצע בבית הלקוח ללא פירוק והרכבה של הפרופיל והזכוכית, המחיר יהיה זול יותר.

פרמטרים המשפיעים על המחיר של תיקון חלונות אלומיניום

 

תחזוקה נכונה של חלונות אלומיניום

מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע מתחום האלומיניום לגבי תחזוקה נכונה של החלונות וכך לחסוך בהוצאות. אפשר לקרוא את הנחיות היצרן כדי לברר באיזה חומרי גלם להשתמש על מנת לנקות את המסילה של חלונות אלומיניום, לפרק לגמרי את החלון אחת לתקופה מסוימת כדי לנקות אותו ביסודיות וגם להימנע מחשיפת יתר לשמש או לגשם.

היתרון של תיקון חלונות אלומיניום בהקשר הזה הוא עמידות גבוהה בפני חלודה. האלומיניום הוא חומר גלם שקל לעבוד איתו, המשקל שלו נמוך אבל החוזק שלו גבוה. השילוב בין התכונות הללו מוכיח את עצמו בסוגים שונים של עבודות אלומיניום והוא קריטי גם אם בונים חלון חדש וגם אם מתקנים חלון קיים.

תחזוקה נכונה של חלונות אלומיניום

 

חזרה לשגרה אחרי תיקון החלון

משך הזמן שעובר מהרגע שבו יוצרים קשר ועד שמסיימים את הפרויקט של תיקון חלונות אלומיניום תלוי גם הוא בפרמטרים שונים. זמן התיקון נקבע לדוגמא לפי סוג התקלה, גודל החלון והמיקום שלו. כמו כן, חלק מקבלני האלומיניום גובים תוספת מחיר בגין דחיפות.

אפשר לקבל מראש הצעת מחיר מסודרת ולהשתמש בה על מנת להשוות בין סוגים שונים של שירותי תיקונים. לאחר מכן, כדאי לברר מה כוללת הצעת המחיר מבחינת תקופת אחריות וזמינות של קבלן אלומיניום לתקלות נוספות. למרות שהמטרה היא לתקן את החלון מהר ככל האפשר, זה לא אמור לבוא על חשבון ביצועים ומקצועיות.

חזרה לשגרה אחרי תיקון החלון

 

תקלות נפוצות בחלונות אלומיניום – והשיטות לתקן אותן

כדאי להכיר את התקלות הנפוצות שמחייבות הזמנת קבלן אלומיניום לתיקון של החלון. אם למשל הזגוגית של החלון נשברה, אפשר להישאר עם פרופיל אלומיניום קיים ולהסיר את הזגוגית השבורה בעדינות כדי להחליף אותה לפי הגודל, הרוחב והמאפיינים של החלון. במידה ומדובר על בעיית איטום, התיקון יהיה פשוט יחסית אך יחייב מעורבות של קבלן אלומיניום מנוסה.

תקלות אחרות שבגללן כדאי להזמין שירות מקצועי של תיקון חלונות אלומיניום קשורות לצירי פתיחה, גלגלי חלונות הזזה או כאמור מסילות. ברוב התקלות הללו, הפתרון המומלץ יהיה להחליף לגמרי את החלקים התקולים.

תקלות נפוצות בחלונות אלומיניום – והשיטות לתקן אותן

שאלות ותשובות

התשובה הקצרה היא לא: תיקון לבד עלול לגרום יותר נזק מתועלת ובחלק מהמקרים הוא גם כרוך בסיכון בטיחותי. אם מחפשים תשובה ארוכה, צריך להביא בחשבון את האחריות שמקבלים על תיקון מקצועי לעומת תיקון עצמאי וגם את ימי העבודה והמאמץ הפיזי הכרוך בתהליך כולו.
תיקון חלונות אלומיניום יכול להיות כלול באחריות. לרוב האחריות היא על 3 או 5 שנים, אך יש גם חלונות עם תקופת אחריות ארוכה של 7 או אפילו 10 שנים.
באמצעות תחזוקה נכונה, התקנה מקצועית וניקיון לפי הנחיות היצרן בלבד.
190-300 ש"ח לפי סוג התקלה והנגישות,
תוכן עניינים