מקצועיות
מענה 24/7
פריסה ארצית

התקנת חלון אלומיניום

מחפשים התקנת חלון אלומיניום? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

הדרך הכי טובה למנוע תקלות בחלון אלומיניום היא להתקין אותו בצורה מקצועית. בנוסף, התקנה מקצועית מבטיחה ניצול מלא של יתרונות האלומיניום מבחינת עמידות גבוהה מפני חלודה, שחיקה ונזקים נוספים. אז איך עושים את זה ועם מי אפשר להתייעץ? הנה כל התשובות

 

התקנת חלון אלומיניום בדרום

התקנת חלון אלומיניום בחיפה

התקנת חלון אלומיניום ביהודה ושומרון

התקנת חלון אלומיניום בירושלים

התקנת חלון אלומיניום במרכז

התקנת חלון אלומיניום בצפון

התקנת חלון אלומיניום בשרון

 

אלומיניום הוא חומר גלם אידיאלי שבו אפשר להשתמש בין היתר על מנת לבנות ולתכנן פרופיל לכל סוגי החלונות. באמצעות התקנת חלון אלומיניום בצורה מקצועית אפשר לרכז את כל היתרונות של חומר הגלם תחת קורת גג אחת ולשלב אותו בקלות בבית, במשרד, בעסק, בחנות, בבניין ובמקומות נוספים. עם זאת, בחירה נכונה של קבלן אלומיניום עלולה להיות משימה מורכבת ולכן חשוב לדעת איך לעשות את זה נכון.

הדרך הכי טובה לבחור קבלן שמתמחה בשירות של התקנת חלון אלומיניום היא לקבל עליו המלצות. את ההמלצות נוח יחסית לאסוף דרך מעגלים קרובים של חברים ומשפחה, אבל אפשר כמובן גם להרחיב את החיפוש עם מידע שקיים באתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. במידה ולא מעוניינים להסתפק רק בהמלצות, ניתן גם להסתכל על תמונות מפרויקטים קודמים שבוצעו על ידי הקבלן.

התקנת חלון אלומיניום

 

איזה סוגים שונים של חלונות אלומיניום אפשר להתקין?

אפשר להתקין סוגים שונים של חלונות אלומיניום דרך אותו קבלן שמתמחה בנושא. האפשרות הראשונה היא להתקין חלון הזזה, שמתאפיין בכך שיש לו שני כנפיים ועם פתיחה הצידה על גבי מסילה. זהו חלון נוח, בטיחותי וקל לתפעול שיכול להתאים לכל החדרים בבית, אך הוא לא מאפשר פתיחה כלפי פנים.

אפשרות אחרת היא לבחור חלון פתיחת ציר בעל דלת אחת. כאן הדלת כן נפתחת פנימה והחוצה והתנועה היא על ציר אחד, אך החיסרון הוא שצריך לפנות לו מקום. אם מתכננים להתקין חלון אלומיניום עם פתיחת ציר בחדרי שינה של ילדים לדוגמא, צריך לדאוג שיהיה מספיק מקום מול המפתח.

עוד אפשרות היא להתקין חלון קיפ שמתאים לחדרי אמבטיה ושירותים כי הוא נפתח החוצה או פנימה באמצעות שיפוע בלבד. לשם השוואה, יש גם חלון דריי קיפ שבו ניתן לבצע פתיחה החוצה או פנימה כמו בחלון ציר וגם פתיחה בשיפוע כלפי הבית אבל בזווית מוגבלת ובעיקר לצרכי אוורור בלבד.

איזה סוגים שונים של חלונות אלומיניום אפשר להתקין?

 

שלבים של התקנת חלון אלומיניום

התקנת חלון אלומיניום היא חלק מתהליך שמחייב הקפדה על מספר שלבים מפתח. הנה לדוגמא השלבים הראשונים שכרוכים בתהליך ההתקנה ומה שמאפיין כל אחד מהם:

  1. הצעת מחיר

    העלות של התקנת חלון אלומיניום נקבעת לפי סוג פתיחת החלון, פרופיל האלומיניום עצמו, הזכוכית, הגוון, כמות החלונות ותוספת כמו תריסים או רשתות. כך למשל יש מגוון של פרופיל אלומיניום מהם אפשר לבחור, לכן כדאי לבחור שירות מקצועי שכולל בתוכו התייחסות מקיפה להבדלים ביניהם. לאחר מכן, צריך לקבל הצעת מחיר שונה לפי סוג הפתיחה או כמות החלונות ולחשב בנפרד תוספת של תריסים ורשתות.

  2. תכנון לוח זמנים

    השלב הבא בהתקנת חלונות אלומיניום מכל סוג כולל התייעצות עם הקבלן לגבי לוח זמנים. יש הבדל בין בניית החלון בדירה חדשה לבין בניית חלון בדירה קיימת, כי יש צורך להיערך בהתאם מבחינת השגרה של המשפחה, הלכלוך והרעש.

  3. ביצוע ההתקנה

    בשלב האחרון מבצעים את ההתקנה ומכינים את המסילה והמפתח. מתאימים את החלון לצרכים של הלקוחות ומבצעים גם התקנה של הזגוגית. כמו כן, זה השלב שבו מחשבים בנפרד צבע לחלון אלומיניום, רשתות ותוספות אחרות.

שלבים של התקנת חלון אלומיניום

 

היתרונות של התקנת חלון אלומיניום

שווה להשקיע בתהליך המלא של התקנת חלון שמיוצר מחומר גלם כמו אלומיניום, כי יש לו יתרונות שאותם אי אפשר להשיג באף דרך אחרת. קודם כל, אלומיניום הוא חומר אמין ועמיד שלא סופג בלאי, שחיקה או חלודה. זה אומר שאפשר להשתמש בקלות בחלון הזה גם במקום שחשוף לפגעי מזג האוויר ולא לדאוג מפני בלאי ותקלות.

עוד יתרון של התקנת חלון אלומיניום בא לידי ביטוי בכך שהוא מתכתב עם סגנון עיצוב מודרני. בניגוד לעץ שמתאים יותר לסגנון עיצוב כפרי או מסורתי, כאן מדובר על חלון שאותו מתקינים על מנת להדגיש את סגנון העיצוב המלוטש והאלגנטי. אלו יתרונות משמעותיים של החלון, בעיקר לאור העובדה שהוא תופס המון נוכחות בחלל הפנים של הבית או המשרד.

היתרונות של התקנת חלון אלומיניום

 

קבלן אלומיניום להתקנת כל סוגי החלונות

הדבר החשוב ביותר הוא לערב קבלן אלומיניום מיומן שיכול לקחת על עצמו את התהליך המורכב של התקנת החלון. התייעצות עם הקבלן עוזרת בשלב הראשון להבין כמה פחות או יותר הפרויקט אמור לעלות, על מה בדיוק משלמים וכאמור גם מה ההבדלים בין סוגי השירותים, הזגוגיות והאלומיניום. בהמשך, אותו קבלן אלומיניום יכול להציע תקופת אחריות ארוכה כדי להגיע ולטפל בתקלות הנפוצות.

התקנה של החלון מוכיחה את עצמה בטווח הקצר והארוך גם מבחינת תחזוקה. זהו חלון שכמעט לא סובל מתקלות, בעיקר אם נצמדים אל הנחיות היצרן מבחינת הניקיון והטיפול בו. במידה ובכל זאת מתרחשות תקלות, אפשר לפנות לקבלן ולתאם מולו שירות תיקונים משתלם.

קבלן אלומיניום להתקנת כל סוגי החלונות

 

מקומות מומלצים לחלונות אלומיניום

התקנה של החלון מתבצעת בקלות ובמהירות בכל חדר בבית. אפשר להתקין חלון קיפ בחדרי שירותים, חלונות דריי קיפ במטבח וחלונות הזזה גדולים במטבח. חלונות ציר יתאימו לחדרי שינה ויש גם אפשרות לבצע קירוי עם זגוגית על גבי פרופיל אלומיניום במרפסת או בגג.

בכל אחד מהמקרים האלה, המקומות המומלצים להתקנה של החלונות ולאחר מכן לתחזוקה שלהם נבחרים בהתייעצות עם קבלן מנוסה. בזכות הניסיון של הקבלן, גם אנשים פרטיים מרגישים שהם נמצאים בידיים הנכונות עוד לפני שהם בוחרים חלון אלומיניום ספציפי או משווים בין התוספות והתריסים או הרשתות.

מקומות מומלצים לחלונות אלומיניום

שאלות ותשובות

חלון הזזה, חלון פתיחת ציר, חלון קיפ וחלון דריי קיפ. כל החלונות מורכבים עם פרופיל אלומיניום אמין ועמיד בפני קורוזיה.
תלוי בסוג הפתיחה, בגודל, בזגוגית, בצבע ובתוספות. המחיר בממוצע עומד על 1,200-3,000 ש"ח לחלון.
חשוב לנקות בנפרד מסילת אלומיניום וזגוגית זכוכית טריפלקס או בידודית. אפשר לבחור חומרי ניקיון לפי המפרט המתואר על ידי האריזה ולהיצמד להנחיות היצרן.
אוספים עליו המלצות ומסתכלים על פרויקטים קודמים שבהם הוא היה מעורב. לאחר מכן משווים מחירים ומתאמים לוח זמנים לקבלת השירות.
תוכן עניינים