מקצועיות
מענה 24/7
פריסה ארצית

אלו השיטות לאיתור נזילות

נזילות מים הן בעיה נפוצה שעלולה להוביל לנזקים רבים, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה בריאותית. כתבה זו תסקור את השיטות המתקדמות ביותר לאיתור נזילות, תוך התמקדות בפתרונות אל הרס המאפשרים לחסוך בעלויות ובתיקונים מיותרים. הידעתם? בעזרת טכנולוגיות אלו ניתן לאתר נזילות בקירות, רצפה ותקרה מבלי לשבור או להרוס דבר!

 

מהם פתרונות אל – הרס?

פתרונות אל הרס הם שיטות לאיתור ותיקון נזילות מים מבלי לגרום נזק למבנה או לתשתיות. שיטות אלו מתבססות על טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לאבחן את מיקום הנזילה באופן מדויק ולתקן אותה בצורה נקודתית. ריכזנו עבורכם רשימה של הפתרונות הטובים והמתקדמים ביותר:

 

מצלמת ביוב

כלי רב עוצמה המאפשר לאינסטלטורים לבחון את פנים מערכת הביוב באופן מדויק ויעיל. המצלמה מותקנת על צינור דק וגמיש המוחדר לתוך הצנרת, ומאפשרת צילום וידאו ותמונות באיכות גבוהה של פנים הצנרת. השימושים העיקריים של מצלמת ביוב הם: איתור נזילות, איתור סתימות, בדיקת תקינות הצנרת ותכנון עבודות תשתית. השימוש במצלמת ביוב הוא פתרון יעיל, חסכוני וידידותי לסביבה לאבחון ותיקון מערכות ביוב.

תיקון נזילות מים

 

מצלמה תרמית

כלי דיאגנוסטי המאפשר לאינסטלטורים לאתר נזילות מים בקירות וברצפה באופן מדויק ויעיל. המצלמה פועלת באמצעות קרינת אינפרא אדום, ומציגה תמונה ויזואלית של פנים האזור הנבדק. השימוש במצלמה תרמית הוא פתרון אל הרס, שאינו גורם נזק למבנה או לתשתיות. יתרון זה חשוב מאוד, כיוון שהוא חוסך זמן, כסף ועוגמת נפש. בנוסף לאיתור נזילות מים, מצלמות תרמיות משמשות גם לאיתור בעיות חשמל ובדיקת בידוד.

 

מכונות שטיפה בלחץ

כלי עבודה רבי עוצמה אשר משתמשים בזרם מים חזק להסרת לכלוך, אבק ופסולת ממשטחים שונים. בנוסף לשימושים אלו, ניתן להשתמש במכונות אלו גם לפתיחת סתימות בביוב ובצנרת. זרם המים החזק, המופק על ידי מכונת שטיפה בלחץ, מסוגל לפרק ולהסיר חפצים, לכלוך ושורשים הגורמים לסתימות. שימוש זה יעיל במיוחד במקרים של סתימות קשות שאינן ניתנות לפתרון באמצעות פומפה או שיטות אחרות.

מצלמה תרמית

 

טיפים לאיתור נזילות מים

  • בדקו את מד המים – סגרו את כל הברזים בבית והסתכלו על מד המים. אם הוא זז, ייתכן שיש נזילה.
  • הרגישו את הקירות – נזילות מים יכולות לגרום לקירות להיות לחים או קרים.
  • הסתכלו על סימני רטיבות, כמו כתמי מים, עובש וקילופים אשר יכולים להצביע על נזילה.
  • אם אתם חושדים שיש נזילה, חשוב להזמין בעל מקצוע לאיתור ותיקון הבעיה.

 

לסיכום

נזילות מים הן בעיה נפוצה, אך ישנן דרכים רבות לאתר ולתקן אותן. פתרונות אל הרס, כמו מצלמות ביוב ומצלמות תרמיות, הן יעילות, חסכוניות וידידותיות לסביבה. במקרה של חשש לנזילה, מומלץ לבצע בדיקה עצמית ובהתאם לכך להזמין אינסטלטור מקצועי. מצאתם אינסטלטור מעולה או חברה טובה לפתרונות אינסטלציה? שמרו את מספר הטלפון שלהם בהישג יד, למקרה חירום.

מכונות שטיפה בלחץ

אמני האלומיניום
אמני האלומיניום

אמני האלומיניום מובילים את תחום האלומיניום בישראל. עם צוות גדול של בעלי מקצוע מוסמכים בפריסה ארצית. אמני האלומיניום שמים דגש על שירות מקצועי ואדיב, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח ברמה הגבוה ביותר.

תוכן עניינים

מידע נוסף בנושא

מהו BDI ואיך אפשר לנקות אותו?

דירוג האשראי או ה-BDI (Bloated Debt Index) הוא מרכיב חשוב בחיי הכלכלה האישית של כל אדם. ציון זה משמש כמדד למהימנות הפיננסית ולסיכון האשראי של