מקצועיות
מענה 24/7
פריסה ארצית

סוגי פרופילים אלומיניום

מחפשים סוגי פרופילים אלומיניום? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

כולנו מכירים את האמרה כל בית צריך מרפסת, אבל בשנים האחרונות אפשר לומר כי כל בית צריך פרופיל אלומיניום. אילו סוגי פרופילים אלומיניום קיימים – כל הפרטים בכתבה לפניכם במידה ובניתם בית חדש או שיפצתם את הבית החדש, אחד הדברים החשובים שהיה צריך לעשות זה לבחור חלונות ופרופיל עבור החלונות. בשנים האחרונות ניתן לראות כי רבים בוחרים בפרופילים אלומיניום כתוצאה מסיבות שונות ומגוונות הן בשל רמת פתיחה, רמת בידוד, נוחות, יעילות וכמובן מראה מרשים של הבית. 

טרם הבחירה, חשוב לציין כי ישנם פרופילים אלומיניום רבים וחשוב ביותר לבחור את הפרופיל הנכון על מנת ליהנות מהבית שלכם בצורה אידיאלית ולוודא כי הבחירה תואמת את הטעם האישי שלכם. מהו אותו פרופיל אלומיניום? מדובר על פרופיל המהווה את המשטח עליו מונח החלון וממסגר אותו.

במבט על חלונות אלומיניום ניתן לראות סביב הזכוכית אלומיניום המקיפה את הזכוכית- זהו הפרופיל. לפרופיל יש משמעות רבה היות והחלון צריך לעמוד יציב וגם יש אחריות על הבידוד של החלון מפני רעשים ומזג האוויר וכן על האופן בו החלון יעבוד, בין אם מדובר בחלון על ציר או בין אם חלון הזזה.

סוגי פרופילים אלומיניום

 

במה נבדלים הפרופילים השונים?

פרופילים אלומיניום נבדלים במספר תכונות שונות ולמשל איכות הפרופיל, העובי, רמת הבידוד וכן תפעול ותחזוקה. נציין כי הפרופיל חזק במיוחד ועמיד, בין אם מדובר על שמש או גשם. נוסף על זאת, פרופילים אלומיניום יכולים להשפיע על אופן שימוש החלון בהתאם למאפיינים שלהם ולכן חשוב ביותר לשים לב באיזה פרופיל בוחרים כאשר מתקבלת ההחלטה להתקין חלון כזה או אחר.

כך או אחרת, חשוב ביותר לשים לב למאפיינים שונים טרם ההתקנה על מנת לבחור את הפרופיל המתאים ביותר. מכאן, יש חשיבות עליונה לבחור בפרופיל מתאים ביותר ולשים לב לכך ורק לאחר בחינת היתרונות והחסרונות לבחור את הפרופיל המתאים ביותר.

במה נבדלים הפרופילים השונים?

 

אילו סוגי פרופילים אלומיניום קיימים?

הפרופיל הבלגי

מדובר על הפרופיל הקלאסי בבואנו לדמיין חלונות בלגיים. מדובר על פרופיל אשר משווה אלגנטיות ויופי רב לחלונות בבית לא משנה איזה פרופיל אחר תבחרו. עם זאת, חשוב ביותר להביא בחשבון את החסרונות רגע לפני הבחירה.

  • עשוי ברזל: מדובר על פרופיל עשוי מברזל ומאופיין במראה מרשים ואצילי.
  • חומר חזק: מדובר על חומר חזק ביותר וניתן להסתפק במסגרת דקה על מנת ליצור מראה אלגנטי.
  • פתיחת ציר אחד: מגיע בפתיחת ציר אחד.
  • יקר: מדובר על פרופיל יקר בהשוואה לאחרים.
  • תחזוקה: דורש תחזוקה אחת לכמה שנים.

אילו פרופילים אלומיניום קיימים?

 

פרופיל אלומיניום דמוי בלגי

במידה ואתם מעוניינים בפרופיל בלגי, אך העלות יקרה, הרי תוכלו לבחור פרופיל דמוי בלגי. רבים בוחרים בפרופיל זה בשל העמידות הרבה סביב החלון. אכן מדובר על חלופה הולמת במיוחד ומשתלמת לטווח הארוך.

  • עלות אינה גבוהה: העלות אינה גבוהה בהשוואה לפרופיל בלגי.
  • ללא תחזוקה: אין צורך בתחזוקה.
  • מגוון צורות פתיחה: מגיע במגוון צורות של פתיחה.
  • משקל מועט: אינו שוקל הרבה, מה שהופך את פתיחת החלון לנוחה ביותר.
  • עדין יותר מברזל.

 

פרופיל אלומיניום דמוי בלגי

 

פרופיל מינימלי

מדובר על פרופיל מדוקק אשר  מתאים למפתחים גדולים ורחבים ועם זאת מדובר על פרופיל צר ועדין מאוד המעניק מראה מוקפד ביותר ומשתלב היטב בעיצוב מודרני. בשל הפיתוחים האחרונים ניתן ליהנות מבידוד תרמי הן בפרופיל והן מבחינת עובי הזיגוג המאפשר שמירה על רמת בידוד נהדרת וכך אפשר לשמור על תנאי אקלים אופטימליים בחלל הפנים בבית. יתרה מכך, המערכת כוללת מנגנון המאפשר הזזה קלה לצד מנגנון חשמלי לפתיחה וסגירה.

פרופיל מינימלי

 

תריס גלילה מאלומיניום

מדובר על שלבי התריס המיוצרים מאלומיניום משוך. יש אפשרות של פתיחה חלקית באמצעות הפרדה בין השלבים השונים המאפשרת חדירה של אוויר ואור. התריסים משתלבים נהדר בבית מודרני ועכשווי ויכולים להיות ממונעים או ידניים עם שליטה אלחוטית או שליטה באמצעות אפליקציה.

תריס גלילה מאלומיניום

 

מה חשוב בבחירת יצרן האלומיניום?

בין אם מדובר בפרופיל מינימלי או פרופיל בלגי אלומיניום, יש חשיבות עליונה לבחור את החברה  המקצועית ביותר אשר תהיה אחראית על ההתקנה בצורה איכותית לטובת נוחות ואיכות. חברה מקצועית תקפיד על תודעת שירות ברמה גבוהה וכן שימוש בציוד מתקדם לטובת התקנה איכותית על מנת להעניק ללקוחות את הפתרונות הטובים והאיכותיים ביותר בהתאם לשביעות הרצון שלהם. חשוב ביותר להבחין במספר פרמטרים לפני הבחירה:

  1. אמינות: חשוב ביותר לבחור במקום אמין המתמחה בהתקנת פרופילים מאלומיניום בצורה הטובה ביותר. צוות החברה יקפיד לעדכן אתכם בכל שלב של העבודה על מנת שתדעו בדיוק מה השלבים השונים.
  2. מקצועיות: נוסף על כך, צוות החברה יקפיד על מקצועיות בכל הקשור להתקנה של פרופילים מאלומיניום על מנת לאפשר ללקוחות ליהנות מתוצאה לאורך זמן רב.
  3. אחריות: זאת ועוד, חברה מקצועית תקפיד להעניק אחריות על ההתקנה וכך במקרה של תקלה לא יהיה צורך לשלם על התקלה מהכיס של הלקוחות אלא במסגרת האחריות.
  4. רמה גבוהה: בכל הקשור להתקנה של פרופילים העשויים אלומיניום, שם המשחק הוא רמה גבוהה. חברה מקצועית תקפיד על רמת שירות גבוהה ביותר על מנת לאפשר לקהל הלקוחות לקבל את המוצר האיכותי ביותר.
  5. תשלום: נוסף על זאת, חברה מקצועית בתחום תציע תשלום משתלם לקהל הלקוחות.
  6. המלצות של לקוחות אחרים: על מנת לוודא כי אכן מדובר בחברה מקצועית, חשוב ביותר לשוחח עם לקוחות אחרים במטרה לבחון את ההיצע ולוודא כי אכן מדובר בחברה מקצועית ואמינה. שיחה עם כמה  שיותר לקוחות אכן תאפשר לכם לבחון את ההיצע ולקבל החלטה בהתאם אשר תסייע לכם בבחירת החברה הטובה והמקצועית ביותר בתחום, מה שיאפשר לכם ליהנות מהמוצרים לאורך זמן רב.

מה חשוב בבחירת יצרן האלומיניום?

פרופילים מאלומיניום מייצרים בחברות שונות וישנם סוגים שונים. חשוב ביותר לוודא כי מדובר בחברה בעלת ותק וניסיון רב בייצור פרופילים עשויים אלומיניום על מנת ליהנות מהתוצאה לאורך זמן רב.

במסגרת ייצור הפרופילים יש חשיבות רבה להביא בחשבון את הציוד המקצועי ולהקפיד על בטיחות בזמן העבודה. שמירה על בטיחות והקפדה על שימוש בציוד מקצועי תוביל לתוצאה הטובה ביותר.

אלומיניום בענף הבניה משמש בתור יישום אלומיניום במבנים שונים. מסגרת האלומיניום מעניקה עוגן וכן מסגרת לאלמנטים המחוברים אליה כמו למשל משטחים העשויים מתכת או זכוכית.

אמני האלומיניום
אמני האלומיניום

אמני האלומיניום מובילים את תחום האלומיניום בישראל. עם צוות גדול של בעלי מקצוע מוסמכים בפריסה ארצית. אמני האלומיניום שמים דגש על שירות מקצועי ואדיב, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח ברמה הגבוה ביותר.

תוכן עניינים

מידע נוסף בנושא

ריתוך אלומיניום מחיר

מחפשים ריתוך אלומיניום מחיר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

ריתוך אלומיניום לברזל

מחפשים ריתוך אלומיניום לברזל? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

סוגי זכוכית חלונות אלומיניום

עיצוב הבית זו משימה לא פשוטה: בכל נקודה בבית קיימת צומת דרכים שמבקשת מאיתנו לבחור את האפשרות הטובה ביותר, הזולה ביותר או המשתלמת ביותר. גם

מתקין פרגולות אלומיניום

מחפשים מתקין פרגולות אלומיניום? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

מה היתרונות של החומר אלומיניום

מחפשים שירותי אלומיניום ורוצים לדעת מהם היתרונות של החומר אלומיניום? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב